Farkasgyepün (is) kanyart neveztek el dr. Antalffy Györgyről!:
- "A navigátorom az ölében tartotta a benzinkannát, mert AC gondja volt az autónak az egyik Taurus rally-n. Meg is beszéltük hogy nem sietünk, de ezt nem nagyon tudtam betartani.... Fel is borultunk annak rendje és módja szerint. Szerencsénk volt, hogy a szerencsétlenségben, hogy bár mindent eláztatott a kannábol kifoly benzin, de nem gyulladt ki az autó".
Guy Frequelin:
-"Hogy emlékszem -e Magyarországra? Oui, megvan! A 70-es évek közepén a Renault gyár kivánságára voltam Önöknél ha jól emlékszem, egy 310-es Alpine-nal. Volt valami Loup nevü hely. (Farkast jelent franciául....)ahol csuda jol is mentünk, de volt valami müszaki hibánk. A gyorsasági szakaszra, meg a Balatonra emlékszem.... "
Kardos Lajos:
-Meséld el kérlekegyik legemlékezetesebb kalandodat!
-Hát ilyen akad bőven.... De talán a az 1977-es Taurus Ralin történt bukásunkbol más is tanulhat. A híres-nevezetes farkasgyepüi gyorsasági másik végén, Huszárokelőpusztán várakoztunk a rajtra,amikor a autósportunk prominens vezetője Nádor István szolt be az ablakon: -Figyelj csak, Lajos! Ugy autózzatok hogy benne vagytok a válogatott keretben.Sportbíró pedig már kezdet vissza számolni.3-2-1-rajt! Most mégjobban lüktetett a vér az agyamban.Pálya kétharmadánál megfogtuk az elöttünk rajtolo gyári Wartburgot! Viszont hatalmas por volt elöttünk, de csak nyomtam a gázt.Meg akartam előzni. Bernáth Laci bemondta: 150 egyenes utánna jobb 4 -es. Nézők elmondásai alapján ott ahol a többiek visszakapcsoltak másodikba,, ott én a még felkapcsoltam az 5.-et is.... Úgy belefurodtunk a partoldalba,hogy a sisak leszált a fejünkről, mipedig az ülésekkel együtt kiszálltunk a szélvédő helyén...."
Tornyai Sándor:
-"........Jött a győri Autóker Rába rally. Egyesületünk vezetői kiköttötték hogy itt aztán már nyerni kell, sőt a skoda menő Balatonit is meg kell vernünk. Ez nem fog menni, dők csak erősködtek, hogy dehogyis nem... Jött a verseny, kezdtem megszokni a skodát. Második gyors Farkasgyepü: Még a pály első harmadába autózhattunk mikor Nándi bemondta egy igen sodrós bal négyes kannyar közeledtét... Az eleje elcsúszott a murván, levágva a kanyar ívét repültünk tovább. Előszzőr az oldalára fordult, majd megakadt azorra majd még két bukfenc.... Hevederem kiszakadt, kiestem a kocsiból.Sosem felejtem el, amint a földön fekve hanyatt az autót figyelem. vajon rám esik-e vagy nem..
Balatoni Mihály (az ősskodás):
-Milyen pályákat kedveltél?
-"Farkasgyepüt! Farkasgyepüt rajongásig szerettük...
Ennyire legendás a Farkasgyepüi gyors. Ha az öreg rally rókákat megkérdezménk, szerintem mindenki tudna egy jó kis sztorit mesélni ezzel a gyorssal kapcsolatban...
források: Fekete kálmán: 130 méter zuhanás, 95' Bp rally műsorfüzet...